Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru Buat Semua.....


Assalamualaikum buat semua  yang....peminat-peminat emas...pelabur-pelabur, rakan-rakan facebook....para teman..ayah bonda. Rasanya belum terlewat untuk saya...admin Kedai Dinar Emas...untuk mengucapkan selamat tahun baru. Azam saya pada tahun baru ini, saya dapat membuat yang terbaik dalam bidang akedemik dan memperbaiki diri ke arah yang lebih baik sebagai seorang anak, sebagai seorang abang, dan sebagai seorang insan biasa yang ingin menjadi luar biasa. Azam dalam perniagaan emas pula, saya harap saya dapat mempelajari lebih banyak dan mendalam dalam ilmu emas serta mencuba menambah sotk emas dan perak..moga perniagaan saya dan emak maju dan membuahkan hasil...Amin....

Pada bulan 12 baru-baru ini sempat saya lock 5 keping 20 gram Public Gold...waktu itu harga berada pada paras yang rendah. Alhamdullillah...(^.^) Saya melihat pelaburan emas pada masa sebelum ini(tahun-tahun lepas), sekarang dan pada masa depan merupakan pelaburan yang baik... Sekarang masuk tahun baru saya secara automatik sudah menjadi priority dealer...

Akhir kata ucapan tahun baru dari saya, bersama kita memartabatkan lagi mata wang Islam iaitu dinar dan marilah bersama untuk mengumpul emas bagi kepentingan kita di masa hadapan, sesungguhnya emas merupakan kekuatan umat Islam yang sebenar...hari ini....dan juga masa hadapan....


Salam Emas....



No comments:

Post a Comment