Saturday, January 8, 2011

Tambahkan Stok Emas Anda :)

Assalamualaikum buat semua yang melawat blog Kedai Dinar Emas. Semalam sempat gak pegi ambil stok kat HQ. Nasib baik tak berapa ramai sangat dealer. Saya lock 20g PG x 5 dan 2 rantai tangan PG. Semalam saya ambil no siri 20g PG adalah 022832. 


Maknanya sudah hampir 22000 telah dikeluarkan oleh Syarikat Public Gold. Ini kali kedua saya lock(beli) rantai tangan untuk customer. Cantik juga rantai emas ni. Rantai tangan ni adalah jenis emas 916.



Sekarang harga emas masih lagi di paras yang rendah kerna ia dijangka naik pada 1500 US Dollar Per Oz...Sesuai untuk menambah stok emas anda. :) Emas merupakan pelaburan jangka masa panjang. Saya di sini menjual dan cuba menyimpan emas. Bagi sesiapa yang belum rasa aura membeli emas. Saya cadangkan dulu cube dulu 1 Dinar. Jika ade orang tanya saya, 

"EMAS JENIS MANA YANG ELOK?"
"EMAS SYARIKAT MANA YANG ELOK"
"EMAS TULEN KE NI?, BOLEH CAYA KE NI...?"

Ini jawapan saya... Emas memang elok..elok membuat pelaburang jangka masa panjang dan sesuai untuk perniagaan. Andai ade emas yang tak elok la katakan. Buruk sebab anda jumpe kat dalam tanah sekalipun, bila anda pegi pajak(Ar-rahnu)...anda akan dapat wang....!!! :)  Maknanya...emas BERHARGA SEJAK DAHULU LAGI.... 1400 TAHUN TERBUKTI TIADA INFLASI.

Syarikat mana yang elok....? Saya rasa...semua adalah bagus-bagus...kerna EMAS TETAP EMAS.

 


Tulen ke? Sudah tentu kerana setiap jongkong emas mempunyai sijil yang diperakui ketulinannya.


Ini bukan skim cepat kaya atau skim-skim pelaburan. Saya jual emas. Anda beli. Anda dapat EMAS FIZIKAL ANDA. :) 

Nak tahun harga semasa ??? tekan saja button Public Gold, Public Dinar, atau Public Jewellery di bawah >>>

Tekan Untuk Melihat Harga Jongkong Emas Dan Perak Mengikut Berat
Untuk Melihat Harga Dinar
Untuk Melihat Barang Kemas Mengikut Harga Semasa

Andai ade yang berminat untuk tahu lebih lanjut...atau ingin membeli dinar....atau emas....atau ingin berkongsi info, pendapat....emailkan pada siswaemas@gmail.com ,nak sms or call pun boleh... 013-3420211.

No comments:

Post a Comment